Niveau:

Heb je een specifiek doel maar lukt het je maar niet om dat doel te bereiken? Wil je bijvoorbeeld afvallen, een betere conditie krijgen of op een veilige manier van je blessure herstellen? Dan is Personal Training iets voor jou!

Niveau: kracht uithoudingsvermogen
Body Pump is de originele barbell-les met spierversterkende oefeningen voor uw hele lichaam.
Niveau: Makkelijk

Discipline, zelfvertrouwen, kracht, snelheid, sociaal en coördinatie zijn kenmerken van judo.

Niveau: Intensief
Een gecombineerde les waarin je werkt aan je conditie en spierversterkende oefeningen krijgt voor heel het lichaam.
Niveau: Intensief
Total Bodyworkout is een simpele maar doeltreffende training voor het gehele lichaam.
Niveau: Go with the Flow

Body Balance is een 1 uur durende groepsles op muziek met yoga, tai chi en pilates, die flexibiliteit en kracht opbouwt en waardoor je je gefocust en kalm voelt.

Niveau: Lekker doorwerken
Onder begeleiding van een enthousiaste instructeur wordt er gewerkt aan conditie, kracht, balans en coördinatie. Maar natuurlijk staat plezier voorop!
Niveau: heel toegankelijk

Jeugdfitness is een gevarieerd programma voor jongens en meisjes van 8 tot 12 jaar waarin lenigheid, uithoudingsvermogen en spierversterking aan bod komen.

Niveau: Pittig

GRIT Strength zal je tot het uiterste pushen en verder!

Niveau: Intensief
Alle aspecten van een bootcamp les komen aan bod conditie, kracht, lenigheid, balans en coördinatie. Hard werken met fun!
Niveau: Gemiddeld
Ashtanga Yoga is een krachtige dynamische vorm van yoga. Ashtanga Yoga maakt je fitter, energieker, soepeler , kalmer en bewuster van je lichaam.
Niveau: Makkelijk
Op een plezierige, verantwoorde en ontspannen manier werken aan je fitheid en vitaliteit, dat is Fit & Vitaal!
Niveau: Makkelijk

Wil je graag werken aan een gezondere leefstijl, je conditie, afvallen of juist meer spieropbouw? Bij Richard Proost Sport krijg je persoonlijke begeleiding om jouw doelstellingen te realiseren.

Niveau: heel toegankelijk
Tijdens een Zumba les worden dansen als cumbia, merenque, salsa, reggaeton, mambo, rumba, flamenco en calypso gecombineerd met aerobics, waardoor een leuke intervalroutine ontstaat die gemakkelijk te volgen is.
Niveau: werken met choreografie, intensief
Een step workout is vanwege het hoge calorieverbruik, de verschillende bewegingen en vele herhalingen op meeslepende en energieke muziek, de manier om in shape te komen.
Niveau: Pittig
Een waanzinnige workout op motiverende muziek. Iedereen die kan fietsen kan hieraan meedoen, geschikt voor jong en oud! Goed voor de conditie en vetverbranding.
Niveau: voor iedereen toegankelijk, intensief

Outdoor training is een intensieve full-body workout. Intervaltraining, kracht- en uithoudingsoefeningen, circuittraining, hardlopen en dat altijd buiten, in de frisse lucht.

Niveau: voor iedereen toegankelijk
Suppen is een total body workout. Tijdens het suppen train je alle lichamelijke functies zoals kracht, conditie, balans en coördinatie.